Nunumai

Salut! Din septembrie 2012 m-am mutat. Vă aștept pe nunumaifotografii.ro

duminică, 12 aprilie 2009

Sa-i vezi in poza


Bula isi plimba copilul prin parc ... Un amic il vede si-i zice:

"Vai Bula, dar ce copil frumos ai!"
Bula raspunde:
"Hehe, asta nu-i nimic. Stai sa-l vezi in poze!"
-----------------
Cica atunci cand o sa ajung vestit, mare patron si ilustru inginer, o sa vina un fotograf foarte cunoscut (Fane Jpeg?) sa-mi faca un portret... iar eu o sa observ ca foloseste un Nikon (D80 sa zicem, desi nu cred) si o sa zic:
"Vai, pozarule, dar vad ca ai Nikon D80! Fac si eu poze cu unul dintr-asta!"
Iar fotografu' se zice ca mi-ar raspunde:
"Am vazut venind aici ca secretara dumneavoastra cea voluptoasa si plina de nuri (:P) foloseste o masina de scris Imperial. Stiati ca a folosit una d'asta si Hemingway?!"
----------------

Recunosc si aici - imi pare rau ca nu mi-am luat DSLR mai devreme!
O sa am ceva de muncit si de invatat ca sa storc untu' din el ...

In weekendu' asta am incercat un pic de light painting:
... apoi am iesit in padure sa pozam flori, albine si alte vietati ...

iar ca sa obtin asta, la o poza cu fuji, mi-a luat cam 45 min de photoshopire ... selectii, blururi ... hehe, ce chin!
... in drum spre capitala, am zis sa vedem si Simfonia lalelelor ...si i-am prins si pe tiga... amerindienii care canta in Herastrau de obicei...
iar in drum spre masina am incercat sa prind porumbei in zbor ...
... cam asta ar fi rezumatul ultimelor doua zile ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.