Nunumai

Salut! Din septembrie 2012 m-am mutat. Vă aștept pe nunumaifotografii.ro

luni, 20 aprilie 2009

La drum ...

Ţara arde şi ... noi am plecat la plimbare...
Având în minte ce am văzut cu ani în urma de pe un deal, la Voineasa, am tras o fugă pe acolo.
În drum, ne-am oprit un pic la Cozia ... unde m-am intrebat de ce au folosit la decorarea curţii mânastirii tocmai panseluţe - flori ce simbolizează raţiunea, chiar ateismul.
De unde vine obiceiul ăsta cu aruncatul banilor în fântână, sperând că astfel Dumnezeu îţi va îndeplini dorinţa?
Şi am mers mai departe ... şi am facut nene la poze ... şi acas' văzurăm că-s mai toate arse.
Ofofof, rotiţele alea de pe aparat si grămada de butoane nu sunt de ornament şi pentru impresionat fetele, cum credeam eu ...
Am mers la barajul Petrimanu, unde se găsea acest indicator (păi ce alte poze să pun măi, dacă e arse?!):
... adică nu e voie cu aparate foto d'alea vechi, cu film! Neee! Numai dijitale măi nene!

Căscâd gura la cel mai mare tobogan cu apă pe care l-am vazut până acum, am văzut şi şopârla cu două cozi de mai jos, care-mi făcea semnul victoriei, cum văzuse ea la Revoluţie ...
... rabdatoare fiinţă, mi-a pozat ceva timp până am prins-o din nou clar...
... blabla ... ne-am întors, am ieşit prin sat să mai prindem ceva interesant ... am ars aproape tot - tătăiţa a scăpat:
... a doua zi însă, m-am răzbunat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.