Nunumai

Salut! Din septembrie 2012 m-am mutat. Vă aștept pe nunumaifotografii.ro

sâmbătă, 11 septembrie 2010

A venit vietatea ...

După ceva peripeţii, a venit vietatea noastră, azi (11.09.2010) la 14:35.
A fost să fie prin cezariană.
După ce am aşteptat cu nerăbdare luni şi zile, dintre care ultima (zi) am petrecut-o jucând cărţi în maternitate (a fost stres mare, deh! şi Hermina nu a vrut şotron pentru că ieşea juniorul), individu' a văzut lumina zilei (mai degrabă neonul de la maternitate) la 3,06 kg, 50 cm şi nota 9 - notă pentru care o să ia o urecheală acasă ... avem pretenţii mai mari de la el, desigur!
Hermina e ok. Şi el la fel.
Şi pentru că imaginea face cât o mie de cuvinte, ecce homo:
Bineînţeles că e frumos, doar e fi-miu! Da, da, o avea şi de la mă-sa un pic ... aşa, ca să nu iasă clona lu' Costică.

Să mai povestesc că în maternitate trebuie să vii cu trusa de anestezie de acasă (inclusiv substanţa)?
Sau că nu e departe momentul în care doctorul m-ar fi chemat la operaţie, cerându-mi să aduc de acasă ac şi aţă, zicându-mi: "Am scos individu'! Acum treci la cusut ... ştii sutura în surjet? Nu? Coase şi tu în cruciş ... şi când termini, o duci în camera vecină, stingi lumina şi tragi uşa."

Later edit:
Vai de blogu meu ... o să devină unul cu poze şi povestiri cu bebe. Hehe!
Stai să vină el acasă ... să vedeţi ce mi-l bliţuiesc ... mânca-l-ar nenea de fimiu.
Si mai later edit:
Uitasem să mă plâng ...
Cel mai nasol moment la naştere, cel mai chinuitor, e acela când aştepţi să iasă cineva şi să te anunţe că, gata, a venit micuţul.
Nu se compară nici cu operaţia, nici nu durerile unei naşteri normale ... sunt sigur.
Şi tocmai de aceea, fiind partea cea mai grea, o îndurăm noi, bărbaţii!
Îmi vine să mă îmbăt, dar nu văd rostul intoxicaţiei cu alcool pe motiv de înmulţire ...

16 comentarii:

  1. Sa va traiasca :) semana cu, asta e clar!

    RăspundețiȘtergere
  2. E FOARTE scumpel! Sa fiti sanatosi cu totii si fericiti! :x SCUMP FOC!

    RăspundețiȘtergere
  3. FELICITARI, ESTE SCUMP FOC SI SA STI CA SEAMANA CU TINE COSTICA, CEL PUTIN EU ASA CRED.
    MULTA SANATATE SI SA VA ADUCA NUMAI BUCURII.

    RăspundețiȘtergere
  4. Yahoo!
    Avem acum si un nasic! Sa fie sanatos si voios si sa vina sa ne vada in Lymington cat mai curand! xxx

    RăspundețiȘtergere
  5. sa va traiasca, sa aveti grija si rabdare si sa va bucurati de ele.
    pupici lu mama eroina. C. Rosianu

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa va traiasca, tati! Ai luat rechizitele?

    RăspundețiȘtergere
  7. Bine ai venit, pitic mic! Sa cresti mare si frumos, destept si cuminte, sa-i asculti pe zapacitii astia doi, sa traiesti 100 si mai bine de ani! :)

    felicitari mami si tati! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Felicitari domnule Ciobanu.... Sa va traiasca si sa va aduca numai bucurii si multa, multa fericire micutul... Multa multa sanatate va doresc....
    Madalin Barbulescu

    RăspundețiȘtergere
  9. Sa va traiasca si sa va bucurati de el. Sunt convins ca vor urma un numar impresionant de poze cu micutul dar asta e bine, ne pregatesti si pe noi pentru ceea ce urmeaza :P

    Te urmarim indeaproape taticule ;)

    RăspundețiȘtergere
  10. Sa va traiasca si sa fie sanatos! Felicitari, Costica! Intr-adevar tu ai facut partea cea mai grea! Dar eu zic ca tot cu Hermina seamana.Pupici...

    RăspundețiȘtergere
  11. sa va traiasca bebu si sa fie sanatos!
    Iulian Popescu

    RăspundețiȘtergere
  12. Multa sanatate mamei si sa-ti creasca Fatul Frumos, destept si sanatos. Ne bucuram pentru tine eu adrisantul Daniel si sotia Alina impreuna cu mama Jenica si tatal Georgel, verii Loti si Samuel cu sotiile Carmina si Hatice alaturi de fii Ionel, Adrian si fica lor Bea, precum si tanti Aglae si nenea Piti.

    RăspundețiȘtergere
  13. sa va traiasca!!!!multa sanatate si pt el si pt restul familiei!sper ca sunteti pregatit de noul inceput;)
    georgiana topliceanu

    RăspundețiȘtergere
  14. Bravo! Felicitari! Sa fie sanatos si sa va aduca numai bucurii! Gata cu rasfatul... de acum stiti cine e seful... Sa fiti cuminti si ascultatori altfel va penalizeaza.
    Mult noroc!
    Oana, Horia, David si tanti Fini

    RăspundețiȘtergere
  15. Sa fie sanatos! Si sa va bucurati de el si de voi, iar acum sa stiti sa faceti:P sa mai faceti ca ies bine!
    Claudia.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.