Nunumai

Salut! Din septembrie 2012 m-am mutat. Vă aștept pe nunumaifotografii.ro

sâmbătă, 8 octombrie 2011

Tsitsiless? Not yet!

In fiecare dimineata, de ceva timp aud:
"Gata, nu se mai poate! 
Se trezeste de trei-patru ori pe noapte, ma musca, ma tine treaza ... sunt bumaca toata ziua! 
Trebuie sa-l intarcam. 
La noapte dormi tu cu el si te descurci, eu nu-l mai alaptez deloc!"

Pe la pranz:
"Hai ca poate reusim sa-l intarcam ...!"

Seara:
"Probabil esti obosit de la serviciu. Incercam intarcatul in weekendul viitor!"
Sau " In seara asta sunt draconidele/e luna plina/solstitiu si cica nu e bine sa fie intarcat copilul in perioada asta."

Si tot asa ... over and over.


Aseara totusi am hotarat sa dorm doar eu cu danezul nostru si Hermina sa nu-l mai alapteze peste noapte.

Insa, ca sa aiba si bebe ceva bun de baut, Hermina a pus pe foc un ibric cu apa si o lingura de zahar brun, pentru ceai.
Ne-a prins filmul de la tv si dupa cam 40 minute se simtea un "usor" miros de ars - intru in bucatarie ... fum, mai nene, fuuum.
Ceainicul pe foc si in el vad ce n-am mai vazut pana acum - zahar arzand ca un carbune! Superb!
Nu, nu am facut poza si nici nu am filmat ... nu stiu ce am avut in cap.
Am deschis usi si geamuri, am aerisit si dupa 10 minute ne suna soneria.
Era o vecina care ne intreba daca am simtit si noi miros de fum, ca pe la etajul 4 e ceata. Ies pe hol, vad vecinii de la 4 cu telefoanele la ureche ... voiau sa sune la pompieri pentru ca nu stiau unde ar fi incendiu dar casa scarii era plina de fum.
I-am linistit - de la noi era, a ars ceaiu'!
Dupa toata povestea asta Hermina mea se intreba: "Oare chesita asta o fi un semn ca nu trebuie sa intarcam copilul acum?!"

Anyway, am avut o noapte grea, nu asa de grea cum ma asteptam dar a fost un pic de chinuiala.
Gata, am inceput intarcarea. Oare?

Dimineata a venit Hermina sa-l ia la masa ... dar inainte l-a servit un pic cu laptic pe domnu' ...
"Hai sa nu il intarcam brusc, sa-i dau o vreme dimineata si seara!"
Biiine!
Pe la 10, inainte sa iesim la plimbare prin parc, l-a alaptat din nou ...
"Pai am citit in cartea lui Capraru ca un copil de varsta lui trebuie sa bea 450 -500 ml de lapte pe zi ... Nu-i ajunge doar dimineata si seara!"

Acum, chiar cand scriu aceste randuri, danezul nostru imi supune sotia unui amanuntit control corporal, in zona lui de interes...
Da, e de filmat, dar nu de pus pe net!

Va urma!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.