Nunumai

Salut! Din septembrie 2012 m-am mutat. Vă aștept pe nunumaifotografii.ro

luni, 25 aprilie 2011

In loc de oua rosii

De Paste am fost plecati pentru prima data, de cand il avem pe asta micu, mai mult de o zi din Bucuresti ...
Imi ziceam pe vremuri "Ce mare scofala sa pleci cu copilul oriunde. O sacosica, un loc in spate, pe scaunel si atat!"
Aiurea ... am avut impresia ca am plecat cu jumatate de casa: caruts, premergator (sa-l vada mamaie cum merge ... mda, 10 minute ... l-am carat degeaba) si inca vreo 5 sacose. Ah, am luat si gratar sa ne prajim vegetalele fara sa le infestam cu chestii carnivore.
Etc.

Ideea e ca am iesit de Paste la iarba verde asa ca am facut printre altele si pozele astea - in loc de poze cu oua rosii:







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.