Nunumai

Salut! Din septembrie 2012 m-am mutat. Vă aștept pe nunumaifotografii.ro

sâmbătă, 13 noiembrie 2010

Revenge is near ...

Urmarim in ultima vreme un serial numit Lie to Me.
Ideea e ca un nene priceput stie sa citeasca ce gandesc oamenii in expresii involuntare, faciale si corporale ...

Azi dimineata a trebuit sa trezim vietatea din somn ca s-o imbracam si sa iesim la plimbare (oh, am mai facut si eu poze ... in sfarsit).
S-a trezit si se uita la noi asa:
Dupa cate episoade din serialul ala am vazut mi-e clar, pivirea asta inseamna:
"Revenge is near!"
Individul deja isi face planuri, il vad ... il tin in brate si deja cartografiaza casa - terenul de lupta ... se uita atent la toate chestiile.
Cum o sa devina mobil suntem pierduti!
Abia astept!

Un comentariu:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.