Nunumai

Salut! Din septembrie 2012 m-am mutat. Vă aștept pe nunumaifotografii.ro

miercuri, 30 decembrie 2009

Maramures

Micul concediu din iarna asta l-am petrecut in Maramures.
Am plecat, in mod ciudat, cu mai putine bagaje decat luam vara ... nici acum nu inteleg cum de s-a intamplat asta.
Drumul a  fost mai bun decat ne asteptam.
Cand am ajuns era zapada ...


... de a doua zi insa a inceput ploaia.
Zapada s-a dus, cerul a ramas constant inorat si plangacios 4 zile, asa ca, in concediul asta cel mai des nu am auzit teiubescuri si alte cuvinte dulci ci "Hai sa mergem ca poate acolo nu ploua!".
Ah, ba nu, am prins cer senin intr-o noapte si am putut vedea constelatia ce ne tot urmareste - Orion:

Am avut parte de cazare cu sauna inclusa - oamenii nu-si puteau configura bine centrala termica si in calorifere apa avea 65° C. Oooh!
S-a luat si lumina in noaptea de Craciun ... hai ca nu mai povestesc ce a facut asta in frigider!
Dar nimic din toate astea nu ne-a impiedicat sa ne simtim bine.
Am facut si ceva poze!
Ne-am intors.
Trece anul, incepe altul ...
Imi vine sa scriu si ceva de matematica ... dar mai bine altadata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.