Nunumai

Salut! Din septembrie 2012 m-am mutat. Vă aștept pe nunumaifotografii.ro

sâmbătă, 16 mai 2009

Artă , mâncaţi-aş ... !

In noaptea porţilor deschise tot românul iese să ia o doză de cultură "moca".
Am ieşit şi noi un pic să vedem Muzeul de Istorie şi cel de Artă Contemporană. La cel din urmă nu am văzut decât o expoziţie de artă fotografică ...
Iată doi curioşi contemplând una din fotografiile expuse:
... am zis artă?

Un comentariu:

  1. He, he, asta-mi aduce aminte de "opera de arta" a unui romanas (nu doar pentru mine mai mult decit anonim), expusa la un muzeu din Köln (taman in umbra maretului Dom), intitulata "Masa de lucru a lui Robert" sau ceva in gen.
    O scindura, ce se vrea a fi tablia unei mese, plina cu tot felul de minuni: creioane, foi, cuie si alte alea. Cind mai ajung pe acolo, musai sa o trag in poza.
    Nu de alta, dar e expusa cot la cot cu Dali, Monet si alti van gongi.:)

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.