Nunumai

Salut! Din septembrie 2012 m-am mutat. Vă aștept pe nunumaifotografii.ro

sâmbătă, 7 februarie 2009

Wanted

Mai fratilor, recunosc, atunci cand am vazut portretul robot al autorului crimei din Brasov si apoi poza lui Serghei Gorbunov mi-am zis:
"Bai ce tare e Politia Romana! Uite ce reusit portret au putut sa faca! Ce memorie fotografica a avut martorul si ce artist talentat a fost cel care a desenat portretul! Bravos! Suntem in siguranta - toti criminalii vor fi prinsi de acum inainte, e suficient sa fie un martor care sa-i vaza la fata!"
Acest minunat sentiment de usurare, aceasta elan triumfator, s-au desumflat cand am vazut portretul si poza lipite astfel:
... deci nenica, nu stiu daca Gorbunov asta a fost sau nu criminalul dar portretul robot a fost facut chiar dupa poza asta - EL TREBUIE SA FIE CRIMINALUL!
Serghei e liber din cauza de glaucom ... pai eu l-as duce la spital si l-as opera un pic ... si pe el si pe toti aia de i-au dat liber la iesit pe strazi si tras de fiare prin Brasov ...
Dar daca criminalul de serviciu Gorbunov nu era la dispozitie, ce alta poza ar fi ales militianul care a facut portretul robot ?
Cand mi-a trecut intrebarea asta prin minte m-am gandit desigur si ce poze as alege eu ... iata cum ar arata portretele robot ale catorva dintre cei mai periculosi infractori ai Romaniei de azi:
Ii cunoasteti?
I-ati vazut cumva?
Despre unul dintre ei tocmai am aflat ca a semnat "din greseala" o hartiuta prin care improprietareste o firma canadiana - Sterling pe nume - cu petrolul si gazele proaspat castigate ne noi la Haga!
Pe altul mi-l amintesc cand felicita minerii pentru plantarea de panselute cu ranga in Piata Universitatii ...
Sunt doar cinci in imagine - sunt mult mai multi in realitate iar complicii lor suntem cu totii, noi i-am stampilat la alegeri, noi i-am pus sa ne fie stapani si sa ne conduca tara asta care nu se mai desteapta odata ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.