Nunumai

Salut! Din septembrie 2012 m-am mutat. Vă aștept pe nunumaifotografii.ro

joi, 7 august 2008

Gata sa evadam

Suntem gata sa evadam pentru doua saptamani ... fugim dom'le la austrieci!
Ne-am inarmat cu toate cele necesare (sper) convins ca se va aplica şi de data asta legea lui Murphy care spune ca intr-un concediu trebuie sa pleci cu jumatate din haine si dublu bani ...
Vom trece cu bine de vameşii unguri - stim deja minimul de cuvinte pentru a ne inţelege civilizat: "ighen", "nem tudormi" şi "... n-gâţii mătii de bozgor, te faci că nu inţelegi româneşte?" - şi vom ajunge pe pamânt austrian cica pe undeva pe lângă Innsbruck ...

Aşa că, dragii mei, vă spun LA REVEDERE şi de aici ... ţine-ţi apoape că dacă nemţălăii au net wireless şi nu am instalat cine ştie ce driver aiurea o să mai scrie nenea şi de p'acolo.

Ştiind că bunii prieteni işi păstrează mereu într-un cotlon al minţii un gând bun ce poate construi o piază bună, tovarăş de drum când pleci departe, aşteptând cu drag şi bucuria revederii, vă spun acum

Adâncă plecaciune sufletelor voastre,
la revedere
... şi-am plecat!

C&H

Un comentariu:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.