Nunumai

Salut! Din septembrie 2012 m-am mutat. Vă aștept pe nunumaifotografii.ro

luni, 25 ianuarie 2010

Brrr ...

Cica "De ce nu faci poze la iarna asta, ca e atat de frumoasa?!"
De frig, mai nene!
Ca azi mi-au inghetat oasele pe drumul pe jos de la Obor la Iancului ... Nici nu stiam ca mai e si Bulevardul Ferdinand intre ele, asa ca am facut douajde minute pe jos la minus doispe grade ...
Dar ce mi-a venit sa scriu asta?

Voiam sa zic ca am facut totusi cateva poze.
Am iesit in ger si de la atata iarna si zapada mi s-au facut ochelarii heliomati atat de mati:

... Eram sudor, cu ei la ochi.
Matrix in persoana.
Ray Charles cu Nikon de gat.
Apune soarele asa devreme?!
Era sa ma impiedic de un fazan, iar cand ii dadeam jos de la ochi, orbeam.
Cine ... bipbip ... a aprins lumina?!
Asa ca va dati seama ce am mai vazut si ce am reusit sa fotografiez.

Am mers pe urme de iepure ... poate era si el pe acolo, dar cine sa-l vada.

Saaalut!



 Nici nu am vazut ca ies asa de albastre ... s-a nimerit bine.
Am facut-o intentionat, desigur!
 
 
... codrul, frate cu românul,
de secure se tot pleacă ...


Păi pe frigul ăsta cu ce să te încălzeşti, cu baterii solare?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.