Nunumai

Salut! Din septembrie 2012 m-am mutat. Vă aștept pe nunumaifotografii.ro

luni, 9 februarie 2009

La mare

Duminica am fugit la mare:
... din anumite puncte de vedere a fost "bad ideea" ... bate un vant cand nu sunt turisti, risti sa te ia pe sus daca nu te tii bine ...
... dar e o buna ocazie de meditatie si un bun subiect de contemplat ... (iaca si primele poze trase RAW)
... la cazinou pescarusii se bucurau de vant, isi exersau tehnica de zbor si se credeau Jonathan Livingston
Am fost si la moscheea din Piata Ovidiu.
Aici un tatar musulman a incercat sa ne racoleze - Allah, chestii povesti ... daca mai stateam mult de vorba cu el ne vedeati cu veste cu dinamita ... hehe!
Am urcat si in turn (i se zicea cumva dar nu stiu acum) si am coborat la timp - muezinul tocmai anunta ca a inceput "slujba" ... si ne-ar fi tipat in urechi din difuzoare "Allah akbar!".
Am o dilema:
Cand intri in moschee cum trebuie sa-ti faci cruce? De la stanga la drepta, de la dreapta la stanga, sau in forma de semiluna cumva?

Ovidiu tot acolo era si tot ganditor ...
Ce si-o zice saracu'?
"Daca stateam cuminte si nu scriam Ars Amatoria aveam neica eu acu' statuie in Roma si nu in Tomis! "
... deci nici vorba de stat la plaja, bronzat, inotat si alte alea ce se fac pe malul marii ... asa ca ne-am intors acasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.