Nunumai

Salut! Din septembrie 2012 m-am mutat. Vă aștept pe nunumaifotografii.ro

sâmbătă, 26 septembrie 2009

Am gipan

Azi ne-am zis că ce poate fi mai frumos decât o zi de shoping ... şi unde să facem noi shoping?
În Oltenia pe undeva ... în Râmnicu Vâlcea de exemplu, că doar nu în Bucureşti ...
Buun... hai fuga pe-acolo!
Şi odată ajunşi ne-am hotărât să vedem şi noi măcar o cheie (sau un chei ?), că tot ne-am reprofilat pe d-astea ... Cheile Sohodolului, Cheile Olteţului, Cheile Bistriţei ... pe acolo pe undeva.
Şi de data asta ne-am bazat pe GPS ... şi de data asta ne-a tras ţeapă, exact când aveam mai multă nevoie de el, aşa că am verificat pe viu câteva legi ale lui Murphy. Mai mult de atât, traseul cel mai scurt trecea, neică, pe un drum neasfaltat; noi nu am ascultat sfatul unui bătrân afumat de rachiu întâlnit pe drum care zicea să ne întoarcem pe drumul naţional ... aşa că am avut ocazia să testăm capacităţile de vehicol de teren ale bolidului nostru... a mers; ne-a dus şi ne-a întors!
Nu pun poza cu maşina cum arată acum că mă fac de râs.

2 comentarii:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.