Nunumai

Salut! Din septembrie 2012 m-am mutat. Vă aștept pe nunumaifotografii.ro

marți, 23 decembrie 2008

Vetoo , veeeniiim!

Dragii nostri, prin bunavointa unor buni prieteni vom avea parte de o noua evadare din spatiul mioritic, tocmai in tara lu' Veta a II-a si a marelui Will.
Ne-am facut temele si invataram si cateva versuri din imnu' God Shave the Queen, sa nu ne facem de ras, in caz ca ajungem sa cascam ochii la schimbarea garzii la palatul Buckingham.
Asa ca de ceva timp suntem "in priza" ... ce avem voie sau nu sa luam in bagaje ca sa nu avem surprize la aeroport, cat de putine haine, cat de multi bani, cate carduri pentru aparatele foto, sa luam sau nu trepiedele ... pasapoartele le luaram? Da' biletele?! Haoleu, sa le printam!
Pana la urma cica daca ascundem bine totul, o sa putem trece si cu tigarile si vinul plocon, cu prajituri si alte alea ... suntem niste traficanti veritabili, cocaina mai trebuia sa luam cu noi, niste semtex si gata!

Un singur lucru ma ingrijoreaza mai nene, englejii astia au priza cu trei orificii ... la ce imi incarc eu acumulatorii aparatului foto?

Sper sa imi incapa in 6 gb tot ce prind pacolo - si sa populez harta galeriei mele si cu imagini din apropierea meridianului 0°.

Deci, avand cap compas 51°53'12''N, 0°14'45''E, maine plecam!

Asteptand bucuria revederii, va salutam, va dorim Sarbatori Fericite si un An Nou plin de bucurii!

2 comentarii:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.