Nunumai

Salut! Din septembrie 2012 m-am mutat. Vă aștept pe nunumaifotografii.ro

marți, 1 iulie 2008

Transfagarasan? Piece of cake!

Deci facuram terapie cu curbe pe Transfagarasan ...
Incepuram cu Barajul de la Vidraru:
Electrocolosu'

Cu vaporu' la munte!

Cum se coboara in piscina asta?

... da' a plouat mult azi-noapte!

... şi am urcat de-a lungul barajului, în sunet de manele si miros de grătar (eh, sunt şi eu caustic un pic, nu a fost chiar aşa; chiar a fost frumos).
Apoi am ajuns în golul alpin, de unde începe spectacolul Transfăgărăşan:
Cascada din vârf de munte

Green

Lumina asta o făceam şi eu in 3D Studio Max ... cu Dreamscape
dar asta chiar e dreamscape

... câteva sărpătine ...

Ambuteiaj la coborâre ...


... that dreamscape again ...

... eh, acum s-a dus lumina aceea!

Ia-mă nene?
Păi la ce viteză aveam ...

... şi am ajuns la Lacul Bâlea !
(va urma!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.