Nunumai

Salut! Din septembrie 2012 m-am mutat. Vă aștept pe nunumaifotografii.ro

duminică, 15 iulie 2012

D'ale baietilor

In weekend am fost dadaca.
Pentru ca am terminat de vazut supermarketurile cu scule iar individul nostru e fascinat de masinarii am zis sa-i dau ceva de vazut.
Vazusem o reprezentanta New Holland  in Otopeni saptamana trecuta ... hai acolo. Neah, era inchis!
Dar in Otopeni mai e ceva - un aeroport.
Asa ca am mers acolo sa vedem un avion.
Am cautat o gramada, abia am vazut unul de la British Airways andocat.



Ce aeroport e acesta , de nu-i niciun avion pe aici?!


Dezamagiti, am cautat o alta destinatie si am gasit: Gara de Nord.
Oare s-o transmite virusul la a patra generatie?
Ne-am plimbat prin trenuri ...
Le-am privit de afara ...

Care e nasul, ca nu l-am mai vazut de la botez?!

Mooooa ! Asta e Sageata Albastra?!
Pa, trenu', pa!
Use the Force, young Skywalker! Use the Force!

Si gata ... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.