Nunumai

Salut! Din septembrie 2012 m-am mutat. Vă aștept pe nunumaifotografii.ro

duminică, 5 iunie 2011

Transalpineala

In sfarsit doua zile de concediu ... in sfarsit timp pentru auto-turism.
Ne-am luat vietatea dupa noi, s-o testam cum rezista la drum si ne-am plimbat cam 750 km in doua zile = Bucuresti - Novaci - Ranca - DN67C (Transalpina) - Obarsia Lotrului - DN67C - Sibiu - acasa ...

Va vine sa credeti sau nu - in ciuda prognozelor meteo nu ne-a plouat decat cateva secunde, in Talmaciu, dupa Sibiu! Se pare ca mai avem inca o karma buna meteorologica.

Ranca:


Transalpina (care bate de departe Transfagarasanul):



Drumul inca nu e deschis circualtiei publice - se mai lucreaza la semnalizari rutiere, podete etc. Are doar putine zone in care nu e inca asfaltat - dar e circulabil de la Novaci la Dobra.

Pasul Urdele (2020 m)















... si asa e drumul dincolo de Obarsia Lotrului:


Facand drumul asta ne-am dat seama, inca o data, ce noroc avem cu copilul asta - a stat linistit tot drumul pana la Ranca - 270 km. Si asta nu a fost nimic ... vineri am mers mai bine de 12 ore - a rezistat eroic!

Stati ca vrea sa scrie si el ceva:
,cvsvvx http://ro.wikipedia.org/wiki/DN67C zcxfzxCXzxYXS#R?Ţjm6

2 comentarii:

  1. Frumos!
    :)
    Bravo lui, eu tocmai ce am iesit foarte ametita din niste curbe mai mici ca astea. :(

    RăspundețiȘtergere
  2. un drum superb care merita parcurs doar pentru privelistile pe care ti le ofera

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.