Nunumai

Salut! Din septembrie 2012 m-am mutat. Vă aștept pe nunumaifotografii.ro

marți, 31 august 2010

Roachereală

Sâmbătă noaptea am ieşit prin oraş, să savurăm cele treişunu de grade nocturne ...
Lângă viitoarea Bibliotecă Naţională (sau ce o fi) era puţină muzichie.
O bună ocazie pentru a vedea dacă ăla micu e rocher sau nu ... deocamdată nu e, zice Hermina, că s-a agitat când a auzit ceva mai rock ... mie mi-e că agitaţia aceea să nu fie de la faptul că dădea din cap în ritmul muzicii!


4 comentarii:

  1. ai avut locuri la presa? vad ca ai fost aproape de scena :)

    RăspundețiȘtergere
  2. auliu, ptiu drace, ati dus bunatate de copil la concert cu dracovenii

    RăspundețiȘtergere
  3. Salutare,

    am gasit cum se da ban-ul pe forum http://wptuts.ro/2010/04/pluginul-wp-ban-ghid-si-explicatii/
    Ma juti si pe mine ?

    RăspundețiȘtergere
  4. @octavian
    Da man, am avut locuri la presa ... mi-am fluturat obiectivul si m-au lasat! Las' ca vezi tu.
    @roacheru'69
    am vrut sa verificam ce afinitati are ...
    @lumea
    mess

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.