Nunumai

Salut! Din septembrie 2012 m-am mutat. Vă aștept pe nunumaifotografii.ro

luni, 17 decembrie 2007

A venit iarnaaa !

... si evident am iesit ca nebunii sa facem poze ... sa vedem daca rezista aparatul ...

Un comentariu:

  1. ce ne place versiunea(2) (scris din nou in viteza.. s-a inchis fereastra in urma primului comentariu si am pierdut to ce scrisesem -internet explorer ftw-:D)

    prima pentru atmosfera trista de iarna ... singuratatea celor doua bancutze ce se incalzesc impartind o paturica de zapada..

    a doua pentru cat de "rece" este deja imi strecor talpile sub calorifer

    urmatoarele trei pentru grija cu care au fost compuse, pentru cum discret si inspirat ai strecurat o sursa de caldura..

    misterioasa atmosfera din final ne place ofc :)

    ne place semnatura

    ne place bloguiala :D

    nu ne place

    ca am aflat acu' de dl. bloger in cauza... :D

    nu ne place ca sunt prea putine pozne.. dl. bloger e prea modest sa publice tot ce am vrea noi sa vedem ;)

    pupici,

    TzupTzup, mami si tati

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.